Hemmakväll

Sitter just nu i soffan och tittar på lite film :)
Det gick lika illa för mig idag som för syster, hann inte med att rida :( Jag fixade allt i mitt stall och hos grannen där Sillan står =P Vi körde iallafall ut hösilage i hagen åt hästarna :) Dom vart så glada så.

Sen har jag varit till Säter  och hälsade först på Mamma och Lg, fick mat åsådär (: Sen åkte jag till Pappa och Åsa, där vart det ost och kex ;) My kom med söta Wilma också!
Passade på att ta med två garderober som jag hade i stallet hos pappa för länge sen. Tänkte ställa dom längst in i stallet. Har så mycket grejer nu så behöver verkligen en till haha ^^


Skulle tro att många är ute på bus ikväll, men inte här inte :) Ska försöka komma upp i skaplig tid-och vara pigg! ;) Blir ridtur med Elina på förmiddagen. Sen kommer Malin och ska rida Sillan så då tänkte jag rida med henne också. Det blir kanoners det ;)


Söta pojkar <3

         / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0