Helgen som gått :)

Igår hade jag en lektion i ridhuset. Det gick bra, tjejerna var riktigt duktiga tycker jag (: Det var som vanligt roligt och gav mig energi :D Precis som det ska vara!
Efter det åkte jag hem och fixade allt i stallet, sen kom Annalena då red vi ut på en lång tur med K & Sillan. Huur mysigt som helst! Jag trodde jag skulle frysa ihjäl, emn det var ingen fara alls faktiskt :)
Solen sken, hästarna var pigga och glada och nu är det ju packat med snö på all vägar -mee like!!
Har börjat trava med Sillan & K nu och det gick så bra så :)



 ( jag vet ska försöka ta lite nya bilder nu någongång snart ^^ )

Idag har jag varit ut med Pimmsan. Det kändes också mycket bra! Hon var lugn, men ändå framåt, inte stressad alls. Travade på i avslappnad form å kändes så mjuk och fin <3


Kom in från stallet för ett tag sen. Nu blir det en lugn kväll för att förbereda sig för morgondagen (:

Bamse (lastbilen) är på service imorgon, vilket gör att jag inte kan jobba. hum dumt! För jag behöver ju jobba.. men jag har andra planer iaf :) Karln vet inte att jag inte ska jobba imorgon, så tänkte överraska honom med att storstäda huset riktigt ordentligt och få upp lite ljusstakar haha :) Har inte hunnit med det än.. Men imorgon så :)
Får se om han blir överraskad =P
Ska ridas hästar också-längtar redan! <3

   / Emelie


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

- Hej!

Nu så följer jag dig på bloglovin, föjer du mig? ;)



Kram! <3

2011-12-12 @ 00:00:12
URL: http://jamtlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0