Gott Nytt År :D

Passar på medans jag har tillgång till datorn att önska er alla Gott Nytt År. Alla som hjälpt mig och ställt upp under året-Ni är guld värda! <3 Alla som tränat för mig och som gett mig glädje,motivation och energi att bara vilja fortsätta. Alla vänner som alltid finns där, även om vi inte hörs varje dag så finns ni där. Precis som jag finns här för er! <3
Och givetvis min familj som betyder obeskrivligt mycket! Jag vill passa på att tacka er alla :D <3

Malin, du är min underbara och älskade syster. Gudomligt snäll och ställer alltid upp. Med dig kan jag prata om vad som helst. Du är den bästa syster man kan ha! <3 Tillsammans med dig kan vi göra allt! Inget slår ner oss, vi klättrar bara ännu högre ;D Låt nästa år bli vårat år <3



Skulle vilja skriva om er allihopa som finns i min närhet och hjälper mig så otroligt mycket, men det hinner jag inte då tycker nog dom som sitter hnär kring brasan att jag är tråkig =P M en stort tack till alla! <3 Bland annat Elina, Ulrika,Mattias,  Annalena, Malin P, Frida, Denise, Jenny, Anki, Emma O, John och alla alla andra <3 Igentligen borde jag inte nämna någen eftersom det är så lätt att glömma någon. Men jag hoppas att ingen känenr sig glömd (:



Så Gott nytt år på er allesammans ! :) Nästa år då jäklar, nu laddar vi till tusen, siktar mot stjärnorna och kanske når åtminstone till trätopparna ;D <3

           / Emelie
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0