Fortsättning..

Efter ridturen med Malin så vart det mer pyssel och fix i stallet :) Nu tror jag minsan att jag har ganska bra ordning på allt ;) Den andra garderoben ska Malin & Annalena & Sillan ha :) Så att dom också kan få någonstans att ha sakerna på ;) Det var lite roligt för när jag plockade bland mina grejer så hittade jag några täcken som jag helt glömt av att jag hade haha :D

Bjuder på en bild på Malin P & Sillan ;)



Imorgon ska vi kolla på en bil jag och karln. Får se om jag hinner med att rida något. Vi behöver verkligen en till bil, de skulle vi ha fixat för länge sen så det måste gå i första hand nu..
Sitter här hemma i soffan och har lite ångest inför imorgon :( Vill inte alls åka och jobba.. men men. Denna vecklan går säkerligen fort den också =P Det är bara att bita ihop (;


             / Emelie

Kommentarer
Postat av: Malin

EMELIE ! Jag ska döda dig unge ! -.-

2011-12-30 @ 20:35:20
URL: http://fuckusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0