Försenat inlägg (;

Skrivet: 11:17 27/12 2011 på en parkeringsplats i Avesta.

 

Jag har ju inget mobilt bredband så detta inlägg får läggas upp när jag kommit hem J

Det har varit en riktig krångel dag i skogen idag kan ja lova! Stormen har gjort sitt liksom.. Det är ju så gott som bart överallt på vägarna nu, men givetvis inte på dom sämsta ställena i skogen. Det började med lite halka, sen hängde en ledning över vägen å Bamse va för hög så där kom vi inte alls under.. snark! =P

Då fick jag visa lite back-kunskaper, nerför å h. svängar. Gick förvånansvärt bra (;

Så provade vi då istället nästa väg in i skogen. Där gick det iallafall bättre. Det var massor med träd som blåst omkull över vägen, men det var dom som åkt där föra mig så det gick bra. Dock när jag va inne på lilla skogsvägen där flisen låg så hade det trillat en stor tall över hela vägen! Det var bara fram med sågen och såga det =P Tack för det Dagmar!

Sen flöt de väl på lite bättre iaf. Men de va inte alls något roligt ställe att vara på. Halt å dant =P

Just nu sitter jag (läs satt eftersom det uppdateras senare haha) och har rast. Solen skiner och snön är nästan borta.. Jag vill hem och rida nuuuu!! :D Men sån tur har jag inte. Ska åka med detta lasset till Eskilstuna. Sen hem och sluta för idag. Hinner inte mera pga. allt strul i morse =P

Tror inte jag kommer hinna rida heller.. L Vi ska ju titta på en bil ikväll, vilket är bra för jag har ju ingen längre..

Längtar massor tills John-träningarna drar igång igen ;D Ska planera lite när jag ska ha nästa träning också J

 

       / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0