förmiddag i stallet

Kom hem för en stund sen. 
Varit i stallet ända sen halv åtta i morse. jag o elin åkte dit tillsammans. tog ut hästarna, mockade, fixade mat o vatten sen red vi ut. en lång skritttur blev det. blev lite arbete med flytta för skänkeln i skritt osv. 

vi mötte en traktor med kättingar på hjulen, den dumme fan fattade inte att han skulle stanna. hästarna fick några kast men det gick bra. tänk att det ska behövas nå sånt för dom ska förstå att dom kanske skulle stannat upp några sekunder.. smart. 

menmen, jag är inte bitter!


väntar på sms från emma, vill beställa från hööks! tror jag ska försöka på luvan i storlek full istället, tänkte ta cob först men den tog ju slut. nåväl.. grönt blir det! :) och så är jag så velig på fleecetäcket också.. vi fårse, snålheten tar vid.. 


nu blir det varmdusch *skönt* 
sen tanka bilen, mot city gross köpa spån, hårfärg och lite bullbaksgrejer. 
sen hem och baka o färga hår tänkte jag! :) 


Ses! 
/Malin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0