Fint, men kallt!

Kom in för en stund sen, börjar få tillbaka lite värme i händer och fötter iallafall haha :)
Har varit typ -9 grader här hela dagen än så länge, men solen skiner och det är väldigt fint ute :)
Jag och K var ute på ännu en skrittvända, det gick bra fast han busade lite emellanåt haha ^^ Han vill ju göra mer än bara skritta han (: Vart iallfall lite frysen så nu sitter jag och värmer upp mig innan det är dags att åka till jobbet.

Har turen idag å få sällskap tillochmed! :) Så inatt blir nog en rolig natt! :) Va så länge sen vi träffades nu så det är verkligen på tiden! Sen är det fredag och heeelg. Får se om det blir ut på ett äventyr typ fredag fm.. hehe får se vad det kan visa sig vara (:


Älskade häst <3 Du får mig alltid på bra humör, fastän ja blir ganska matt på ditt "grejande" ibland haha , de är tur att du är så söt (;

         / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0