Fin morgon :)

Då har det blivit en ny vecka att ta tag i (;
Jag har gått upp alles för tidigt (för att kunna jobba natt) , har fixat åt K, Pim & Sillan Så det är klart inför kvällen :)
Sen NH-tränade jag K en stund. Faktiskt så gick det mycket bättre än jag trodde. Dels så var det ett tag sen jag gjorde det och sen brukar han bli ganska pigg och busig när man gör det.. Och grejen nu är ju att det är så himla hårt ute, så ville ju bara jobba honom i skritt =P Men de gick som sagt bra :)

Han var uppmärksam och väldigt intresserad i vad jag ville (;


En lite rolig bild från hum.. typ våras/sommras kanske? =P



Nu ska jag ta och göra lite lunch tänkte jag.. Sen försöka sova (vet redan nu att de inte kommer gå.. ) men ska försöka iaf :)

           / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0