Det vart vinter igen!

Det har bklivit vinter igen här hos oss :)
Passar jag på att säga att 
Rolf-Göran Bengtsson har gått vidare efter första urgallringen om att vinna Jerringpriset 2011. Rösta på Roffe ännu en gång!! sprid detta :D

https://response.questback.com/sr/jerringprisetdel2/

Gå in på länken för att rösta :D



Tänkte att jag skulle bege mig ut till stalelt nu, börjar med att mocka och fixa allat sen blir det ridning :) Ska ringa och kolla hur det går för Bamse först..

Men hur lyckades jag få till såhär liiiten text????? =S
Jag är verkligen inte datakunnig.. hum =P

 
           / Emelie

Kommentarer
Postat av: elina

för att du antgligen kopierade in texten om roffe ;) och då måste du ändra tillbaka stil o stl :P

2011-12-19 @ 12:50:10
Postat av: Sanna

Hahahaha och jag som trodde det var min datakunnighet som hade förminskat skärmen på min lilla pc, haha. Men vad bra att det inte var jag då ;) Haha.

2011-12-19 @ 14:11:50
URL: http://mimikgold.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0