dan före dan före dopparedan

Emelie is still missing.. :O

nejdå, ingen fara. hon jobbar o sliter o rider o grejar som allt vanligt folk. 
själv så sitter jag här, sjukt sugen på en hamburgare från Max! 


Ridtur, givetvis!:) 
La mest fokus på min sits, stenhård träning från o med nu.! ! 
men det ska nog bli bra! :) 




När jag släppte ut Sune i hagen efter jag ridit, så tänkte han dricka vatten men det var tomt tror jag.
så jag gick o fyllde dunken och sen när jag kom tillbaka till hagen så ropade jag på han.
sötnosen traskar mot en, väntar på att jag blir klar med påfyllningen, han dricker. sen går jag åt mitt håll o han mot sitt(höbalen;)) 
Visst smälter man? det gjorde jag iallafall! 

han kommer alltid till en i hagen (peppar peppar). nästan alltid iaf.:) 

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0