dagmar på besök

Vårväder! 
Plusgrader! 

det enda som e konstigt är att vi är faktiskt i december nu, inte mars..... 

storm! 
Jäklar i mig vad det blåste inatt, slutade 04.00 och skjutsade hem emma. i Hovgården var det strömavbrott och en del nerblåsta grenar på vägen. 
dagmar var det va?? :) 



Idag har jag fått undan all tvätt! skönt det iallafall.

Nu har emma farit till lilla älvdalen så har två pållar i nån dag nu. 

Idag tänkte jag, om jag har turen och underlaget på min sida, prova rida dressyr i paddocken. vi får se hur det ser ut. få se vilket humör min hoppetossa är på idag då. :) 

Kikar lite på tradera och hastnet om man hittar nått som lockar lite extra. 
får väl se om man fassnar för något. 


/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0