Dagen som gått (:

Måste först bara gnälla lite över vädret - svensk som jag är.. ^^ Kan det inte ta och bestämma sig? Antingen kan det få vara vinter med snö, eller så kan det väl få bli vår redan nu då, alltså bort med all is! Nog för att jag faktiskt tycker bättre om denna vinter än den förra, om man ser till kylan som va då. (jag är väldigt fryssen av mig) men det skulle ju inte göra något om det kunde få vara lite snö som man kunde rida i :)

På förmiddagen vart det en tur ut i skogen på Pimmis :) Elina & Cisco var också med! Vi red på ett ställe i med ganska mkt backar, vart lite galopp och ooj va pigga dom va! haha (; Dom behövde nog galoppa av sig lite! det gick bra iaf, vi kom hem nöjda och oskadda.



Sedan vart det lite pyssel i stallet :) Igår när jag var hos pappa så tog jag ju med på garderober som jag ska ha i stallet. Ställde in dom och började greja lite =P Sen kom Malin och Sillan :) Jag skyndade in och lagade mat åt mig och karln, sedan ut till stallet igen.

Då var det dags för dagens andra ridtur som bestod av lite mer dressyr. Men oj, herregud va pigga Karetino och Sillan var! haha ^^ Det var lite isigt på ridbanan så tänkte att vi skulle ta en åker istället. Dom bockade som 17 haha mupphästar =P Men vi höll oss kvar båda två trots alla krumpsprång som kom då och då (; Sen när K hade fått jobba lite så vart han snäll igen :) haha knas ponny! Det behövs lite mera markarbete här känner jag! ;)



En bild på Mr K :)

Oj måste iväg på lite ärenden, hör nog av mig senare :)

          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0