då och nu

Ja, jag undrar jag vart Emelie tagit vägen, hon jobbar väl o sliter.? :) 

Det har jag gjort idag iallafall, fick ingen tid o rida så de va lite trökigt, längtar tills i morgon när vi ger oss ut:) Nu har det dessutom kommit lite kyla också, dock säger dom att de ska bli upp mot tio plusgrader snart, sjukt! 



Inte ätit någon riktig kvällsmat så går runt med illamående o magont.. käka pfrecis lite yoghurt få se om de blir bättre. :) ska sova mig kry nu tänkte ja så hörs vi i morgon. 

/Malin





Bjuder på lite "då och nu" bilder på Sune. 
Här är när Emelie hoppade upp när vi provred honom. så jag passade på o ta lite kort. 





fina du! 


min fina sune, så fin du är! både då och nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0