Bling Bling

Nu har jag kommit in för dagen. :)
Börjar med att visa vad jag fick av Malin-

Bling bling pannbandet <3


Och mössan ;) <3

Givetvis provade vi pannbandet idag :) Jag och Frida red ut barbacka i mörkret. Det gick bra faktiskt :) Skrittade bara en lagom sväng där det finns lite lysen. Varför önskade jag mig inte en pannlampa i julklapp?!

Bjuder på en liten bild på dom söta!



Och för er som vill se, K i sitt pannband-

Söt va? :) Dock är ju som sagt tränset ljust.. men men :) Jag är inte så kinkig (; Bryr mig inte så mycket i vad andra tycker om sånt. Det kan man få bestämma själv tycker jag. Huvudsaken är att funktionen är densamma och att det man änvänder passar på hästen. Det är ju det viktigaste!

Imorgon blir det träning för mig och Karetino i Räfsnäs. Ska bli kul att åka dit och kolla läget :) Passa på och träna lite också (; Undrar jag hur pigg han kommer att vara! Lät som att det skulle vara dressyr och markarbete. Har aldrig ridit för han som vi ska rida för så det ska bli intressant vad han har att ge oss. ^^


Avslutar med en puss från min kråka Silver Lady <3


          /  Emelie

Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

Hej. Tack för kommentaren! Absolut, vet inte vad jag hade gjort om det hade verkställts! :(

2011-12-29 @ 22:17:29
URL: http://dressagesorjumping.blogg.se/
Postat av: Malin P

"Min" kråka ! hihih ;)

2011-12-30 @ 20:05:58
URL: http://fuckusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0