Blåsig ridtur

Nu så har vi kommit hem igen från ridturen :)
Det blåste på ganska ordentligt där det var öppet. Bättre var det i skogen :) Hästarna vart lite på tårna av allt som låter när de blåser, men det gick bra. De var inga stora bus dom ställde till med (;
Trevligt med sällskap var det också!


Bjuder på en bild på söta K i sin JW grimma :) Han passar bra i den tycker jag ^^
Nu hinner jag inte skriva mera för nu ska jag ä-n-t-l-i-g-e-n färga håret på mig själv!
Det är verkligen på tiden haha!

             / Emelie

Kommentarer
Postat av: ina

sv; ja allt kan ju inte alltid vara perfekt ;)

måste säga att jag blir så glad när ni skriver sådana kommentarer ! väldigt gulligt c:

2011-12-03 @ 13:16:26
URL: http://hoarsely.blogg.se/
Postat av: elina

som om du behöver bli mer blond :P

2011-12-03 @ 13:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0