Bilder från fredagens ridturer

Eftersom att jag inte har så mycket bätter för mig så lägger jag upp lite bilder från i fredags :) Karln är borta med lite vänner så jag och hundarna har huset för oss själva =P Jag ville ta det lugnt eftersom att jag ska upp i tid imorgon :) 2 lektioner ska hållas, K ska ridas och ev två i Pärlby som också ska ridas. Plus annat pyssel, så jag kan behöva komma upp i tid iaf :)

   Karetino


              Primrose


               Silver Lady


Älskade hästar :) Vad vore livet utan dom <3
 Jag blir inte mig själv efter att ha varit utan dom endast en dag..=P
Hästarna ger så himla mycket tillbaka,det får inte att beskriva för någon som inte har häst själv.. Många förstår inte hur jag orkar med det, dom ska skötas varje dag oavsett vad, det tar massa tid och energi och det är dyrt. Men det är såå värt allt allt! <3

            / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0