Beslutsångest!

vet inte om jag ska beställa eller inte. ska jag lägga pengarna på det här verkligen? 
behöver jag detta? (nej....) men ja vill ha ändå..:) 

Sugen på att köpa mossgrönt schabrak o luva till sune, tror ni en fux passar i grönt???
jag tror tammifan det alltså, och eftersom hööks har en sån trevlig 50 % mellandagsrea just nu så..varför inte?? 




Damn!! såg precis nu att huvan är slut!!! varför beställde jag inte innan jag åkte till stallet fööör.. morr..! 
då var det inte meningen då..:S kanske köra på rött istället? 




Det här täcket var jag också intresserad av, snyggt va? 



/Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rött ska man inte ha på en fux... inte snyggt... därimot passar dom väldigt bra i grönt!

2011-12-28 @ 07:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0