Årets sötaste tomte



Så här såg sötsaken ut idag :) Kändes inte så juligt ute eftersom typ all snö smält bort.. men han fick leka tomte ändå ;)

Imorgon ska jag nog roa till det med att matcha ihop något fint när ja ska rida (: Brukar göra det ibland , för det blir så myc ket roligare då ^^

En annan rolig sak är att jag pratade med en viktig person som ska hjälpa mig med det jag vill ha gjort nu,nyss helst igår =P

Sen kan jag berätta att det blir ingen jullovsträning eftersom inte en enda har anmält sig. Så det blir en ledig måndag för min del och så kanske det blir lite "vanliga" träningar både i s-sjö och i Pärlby helgen efter de..


                /Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0