Äntligen :)

Nu har jag verkligen hållit mig länge nog! Idag gick det inte längre, jag behövde få komma ut och rida :)  HUm dock så känner jag av halsen igen så hur bra de va egentligen behöver vi inte gå igenom =P

Först vart det en tur på K. Vi hade sällskap av Frida å Pim. Det var väldigt blåsigt och de kom lite regn, men det gjorde inte så mycket. Vi tog en byvandring ändå :) K skötte sig ganska bra, trodde han skulle vara busigare eftersom det var så länge sen jag red honom nu, men det var inga problem :)
Min fina kille <3



Sen provade jag Sillan lite grann. Har ju ridit henne förut, men inte nu sen hon kom (: Hon skötte sig så bra tjejen <3 Trots att de blåste på ordentligt å de va mörkt, karln va ute å byggde å ja en del "störningsmoment" men hon brydde sig inte så mycket i det :) Inge bock å bus eller nånting. Red bara lite hemma på banan, tjejerna stod och tittade, imorgon ska dom få prova henne (; Red mest i skritt, bara några travsteg i varje varv. Hon behöver få komma ut i skogen och skrittas massor! Är nöjd med henne iaf (;



Nu har jag och karln haft lite mys vid tv:n med pizza till och med :) Blir nog dusch och sängen nu.. För jag känenr mig helt slut =P Pust. Men snart måste jag ju bara vara frisk, eller hur? (:

 
                   / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0