äntligen!

Nu är jag redo för o fira jul! nästan, vill köpa nånting mer till Johan, får se om det blir på Fredag eftermiddag. 



Hur blir eran jul?

Jag ska till mamma och Lg med johan fredag kväll(dagen innan julafton) för uppesittarkväll och mys framför tvn. :)
Julafton blir det en härlig, mysig uteritt med Sune sen hem till svärmor för firande där.
Senare på kvällen blir det hem till pappsen också. :)
Juldagen, hem till Johans farmor för mat o massa mys med julklappsspel o massa annat kul! Så länge jag hinner, tills det är dags för jobbet - juldagsfest, bartender. Hujedamej, men dee ska nog gå bra! 

Tycker vi löst helgen ganska bra, mycket åka, men det blir ju så när man vill träffa alla. :) 


Läggdags för min del, i morgon blir det ännu en låång arbetsdag, vila för min Sune. :/ lite trist menmen.. 


Godnatt! /Malin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0