Välkommen till mitt jobb


Här ser ni mig i lastebilen- Bamse även kallad. Tänkte ni skulle få se hur det kan se ut en helt vanlig dag på mitt jobb ;) Icke hästrelaterat ja vet =P

På väg mot skogen.. älskade lilatärningar <3


Vi har såklart en Bamse figur i hytten :)


Dåså framme vid fliset :) Bara att sticka ut och lasta på!


Sen är det bara att åka tillbaka ut från skogen igen.


Skaplig utsikt var det :) passade på att ta lite kort i början, sen vart de alles för mörkt andra vändan =P


Hoppas det inte kommer något tåg då kan det bli trångt :)


Mot Älvdalen då (=

Och här har vi Älvdalen.
Oj vad mycket bilder det vart =P Nåväl så ser det ut från min arbetsplats iaf ;)

                    / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0