Typiskt

Dagens Hiss- Snart är det Onsdag och hoppeträning! :D
Dagens Diss- Fick just veta att Kjell träningen som skulle vara nu i helgen är flyttad... Till helgen efter, den 3-4:e. MEEN SUCK! Då kan jag ju inte träna! Då ska ju Mr K ut och starta. Hum. Va dumt. Jag som betalt för två hästar båda dagarna.. Måste ringa och kolla upp de där hur det nu blir då..TyPiSkT!
 Och en diss även till att jag inte hört något om min överraskning till Malin =P Vill ha de klar N U ! ;) Och delar även ut en större diss till gårdagens dissare. Hellre Lyckligt Ovetande eller Olyckligt Vetande? mjjooru de är frågan!

Klockan börjar bli ganska mycket, är dags att ge hästarna kraft och sen slänga sig i duschen och sova =P
Behöver börja tidigt imorgon eftersom jag måste sluta tidigt så jag hinner till träningen. Hoppas att systeryster har tid att följa med (:


           / Emelie

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack :) Å vilken charmig bild! ;)



Kram

2011-08-24 @ 21:43:35
URL: http://lidingouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0