Tycker om dig mer o mer för varje dag som går

Idag red vi ut i skogen till en gräsåker. Det blev bara jag o Sune, o de gick jättebra! Han skötte sig så fint så:) 


Vi travade blandannat i en åtta o jobbade i en fin rund form med bakbenen. härliga häst. sen galopperade vi på volten i båda varven. Otroligt fina gångarter! Kändes jättebra så jag är nöjd med dagen. 

Dock på hemvägen skulle han testa o busa lite så han ville typ springa iväg, lr iaf hoppa lite på stället. men ja sa lugnt ifrån o la en volt sen gick de hur fint som helst. 

Sune i mitt bruna träns :) 








/malin



Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; ja uscha.. tycker inte om att de är sönder! :( Det hoppas jag också ;)

2011-08-25 @ 21:23:55
URL: http://torudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0