Tripp till Sunnansjö

Heej!  :)

Jag är på besök hos Emelie i sunnansjö, det blev så ändå. vi kom nyss tillbaka från grangärde o pärlby, annalena hängde på:). vi var dit och kikade lite på hästloppis, sen så var det även fjordhästutställning. söta föl! bilder kommer senare.
ridanläggningen på pärlby har blivit ett fjordstall, innan var det typ en vanlig ridskola.
Vi hittade iallafall lite saker. Jag köpte ett par vita ridbyxor, ett par sporrar med lite bling på sidan;) en snodd(halsförlängare), min förra gick sönder =(( och fyra st beige benlindor. nöjd!:) inte så dyrt blev de heller, passar bra!

Nu ska vi ut och rida, jag ska rida på Pimpim. bestämmer jag.:) Emelie på Karetino och
Annalena på Lady. synd att det regnar menmen, så är det o ha häst! :)


Tjao! //Malin



ayla, hon älskar mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0