träningsplanering!

Sitter och funderar lite över min och Sunes framtidsplanering ska gå, vi kan ju börja med dom två prövoveckorna så får vi se sen hur de blir o går :) Ni får gärna säga vad ni tycker. o kom ihåg detta är bara nått jag luskar på lite snabbt just nu. ändringar kommer säkert:) 

Jag hämtar han söndag den 21 Augusti. Så vi börjar på måndagen:

  • Måndag: Ut och skritta en sväng. Hoppas på o få med emma och/eller sarah. Så han får lära känna nya miljön och nya kompisarna. Pyssla om han så han känner sig välkommen :) 

  • Tisdag: Uteritt,ev lägga till lite trav. Hitta nån åker och prova lite få se hur allt känns. 

  • Onsdag: Ridbanan. rida dressyr lite smått. Försöka lära känna han lite. Jobba bla med böjda spår och tempoväxlingar. 

  • Torsdag: Vila/skritta ut

  • Fredag: Rida lektion för Emelie, markarbete. 

  • Lördag: Skritta ut barbacka.

  • Söndag: Uteritt, konditionsträning/klättring!

Vi börjar med första veckan. Så får ni nästa veckans träningsplanering såsmåningom:) 


//Malin

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag och Nicke följer med dig :D

2011-08-15 @ 20:58:23
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0