Träning avklarad

Har nyss kommit hem från lektionen jag haft i Pärlby. Det gick bra tycker jag allt. Jag byggde upp en 3-kombination med räcke-oxer-oxer. Två galoppsprång mellan varje. Va lite klurigt att komma rätt på sista för dom, men det gick tillslut (: Det gäller att tänka rätt! Det är otroligt viktigt att huvudet är med, bara bra tankar får finnas.
Jag hade även 3 små "cavalettis" längst ner på a respektive c volterna och en i mitten. Så att man kunde rida som en 8:a och hoppa hindren. Tänka på att landa i rätt galopp och hitta avsprångspunkten tex. Nyttiga saker (:


Tog inga bilder från lektionen utan ni får en på mig och Mr K ist (: KÄnns som att hindret hade kunnat vara lite högre där haha :) skrutten.

Dagens Hiss- Pust ja vet faktiskt inte.. Lite för negativ i tänket idag för att ens komma på något att hissa..hum. Kanske att Atlas skötte sig så bra när vi var på verkstan hela dagen. Han traskade runt där lös som en snäll liten verkstadsvovve!
Dagens Diss- Till en viss person. Meeen ja tänker inte tala om vem .


Atlas <3


                  / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0