Tidig dag

Bamse är lämnad hos farbror doktorn och jag har fått komma hem :) Det har gått ganska bra på jobbet. Personbilen strular sej på nå vis, det började den med imorse när ja va på väg till Borlänge.. Dum dummare dummaste bilen. Vill bara att den ska funka och inte krångla nånting ju!
Ska snart springa ut till stallet och fixa klart det och packa åså inför träningen. Längtar massor ;D

( En bild från typ i vintras när vi va och tränade för John.)
Som det ser ut nu iaf så följer Annalena, Malin och Emma med! Kanon tycker jag (:


Föresten, någon som har några bra tips på hur man kan få fler som läser bloggen? Det är ju roligare att uppdatera mycket och ofta ju fler som läser den (: Eller tips på vad ni vill läsa om? Vad tycker ni om bloggen?
Jag är nyfiken jag juu (:


           / Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma

Mycket bilder, inte så mycket ointressant text, video filmer tex när du tränar med hästarna . :D

2011-08-24 @ 15:19:40
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0