Team Överleva Vintern

Ja för snart är den här igen! Visst är det lite jobbigare under den årstiden. Man kanske skulle samla ihop ett litet gäng och peppa varandra? Funderade över det där förra vintern, vad man kunde hitta på för att hjälpa varandra. Typ gemensamma träningar, olika tips osv. Det kanske vore något :P Göra den mörka kalla årstiden lite roligare!

Jag ska kolla runt lite med dom som kan vara intresserade (: Behöver inte vara något märkvärdigt, men det kan kännas lite lättare när man hjälps åt och hittar på saker tillsammans. Hitta motivationen. Om man tex ses en gång i månaden eller varannan vecka eller nått och tränar, för varandra eller någon annan, så höjs ju motivationen att träna däremellan för att det ska gå bra och för att man ska få ut så mycket som möjligt av träningen! :) Iallafall gör det de för mig.

Med tanke på att vintern snart är här så skulle jag behöva köpa lite nya vinterkläder.. Ett par varma skor, vantar, och har funderat på en ridoverall. Någon som har en sån, och vad tycker ni om den? Jag tycker det verkar varmt å skönt å ha en sån.. Hatar att frysa och jag har väldigt lätt för att göra det också =P

 Team Överleva Vintern alltså. haha! Det blir ju perfekt!

              / Emelie

Kommentarer
Postat av: elina

team överleva vintern YESSSS ja e med

2011-09-04 @ 20:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0