Tävlingskläder

Kikar runt lite på tävlingskläder Jag skulle vilja ha, för har ju inget alls sånt längre. Helskodda vita ridbyxor, kortärmad skjorta i någon färg med vit krage och en brun kavaj, som jag inte hittar nånstans på internet!
På Aubiose hade dom två olika kavajer som var bruna på rea, men allt för dyra trots rean o så satt dom inte så jättebra heller.
Någon som vet nån sida som har bruna tävlingskavajer??
Royal CRW  599 :-
Tävlingsskjorta Check CRW  229:-




Sen ett par snygga ridstövlar. Synd bara att allt sånt är så dyrt. det får duga med det jag har, hoppas stövlarna jag vann på tradera kommer snart. Ett par dyrare o snyggare stövlar får vänta tills senare. 


Alla bilder kommer från hooks.se! 


//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0