SuRS

Tänkte bara berätta att vi i Sunnansjö RS planerar att ha Km i dressyr och hoppning den 1a & 2a Oktober. Jag har pratat med hon som har Pärlby gård om dom är intresserade av kanske samarbete och om hon kan vara dressyrdommare (:
Det vore roligt om det blev av, då blir det första gången som vi har klubbmästerskap!
Sunnansjö RS är en relativt nystartad förening (2009) som jag var med och startade! Jag har suttit som ordförande sedan starten, valdes om i februari igen så här är vi :) Vi är en liten förening som anonrdnar aktiviteter som vi tycker är kul, för gemenskapens skull. Vi har haft någon klubbtävling i hoppning och dressyr bla.

Här är en bild från förra årets ridläger, vi har gymkhana. På bilden syns jag som håller i Lady. Denise som gör som roliga övningarna på marken och Frida sitter på Hector.

Håll tummarna att allting faller på plats så vi kan ha vårat första KM!

 
<3

     / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0