sunday

Hej på er!
Nyss duchat efter att ha kommit hem från stallet.
Gick bra o rida Nicke idag med:) vi red i ridbanan med lite markarbete. sen ställde jag upp ett litet kryss som vi skuttade över några gånger. han är inte så van med hinder men tkr han skötte sig fint:) de tyckte emma med så de känns bra:) hoppas hon känner sig trygg sen när hon åker utomlands, men de tror jag:) 


Efter ridpasset så grejade vi klart med hästarna o släppte ut dom. sen grejade vi lite med garderoberna. jag har fixat en jag ska ha. la in hyllor m.m. ska in med lite krokar o sånt sen. måste hämta allt i bispberg där jag har min förvaring av häst o stallsaker:) 


Ringde precis sundays ägare. Vi tar hem honom på prov nästa söndag. haha, hämtar sunday på söndag..:) (lite kul va de:).)
synd bara att det är en hel vecka dit! :( menmen. hinner då fixa klart allting, skönt. spån e klart iallafall, de kommer på onsdag eller torsdag. hö med nästan. fixat hö som kommer i slutet på månaden som kommer räcka hela vintern. sen ska ja få tag på en till rundbal så ja har när han kommer:) 

längtar!! 

Nu blir det filmmys med min älskling:) hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer känna mig trygg till 110% Malin! :D <3

2011-08-14 @ 21:35:48
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0