Stallpyssel

Godkväll kära ni!:)
Nu är det snart läggdags, varit full rulle hela dagen, kanske ni har märkt på uppdateringen här? :)
På city gross hittade jag iallafall kornkross, det jag skulle ha. sen köpte jag en hängare till träns(hade bara en), och en rund bit fårskinn man sätter på pullarnosgrimman. vet inte vad de kallas, haha! Hittade även ridstrumpor för 30 kr styck, dom såg inte så hållbara ut men dom får duga. har bara ett par(egentligen två men gillar inte dom andra) som de e hål i. :P och ridkläder är inte de roligaste o köpa. hästsaker e roligare för jag tycker det är så förbaskat dyrt med ridkläder. huja! menmen..
När vi kom tillbaka från city gross svänge vi förbi aubiose o kikade lite, köpte inget.tack o lov:)
Sen brummade vi till stallet o började greja. jag skruvade upp krubban, saltstenshållaren, en hake till vattenhinken och boxgardinen. o så några krokar. Fick även upp sadelhängaren o tränshängarna i sadelkammaren också, det blev bra :) lite tomt utan en sadel bara, men de kommer väl:) La in spån i boxen också. blev så mysigt så:)
Emma skruvade/spikade ihop små typ kavalettistöd/sockerbitar..typ. :S :) vet inte va man ska kalla de, kavaletti låter mer likt:) . men bra blev de. :) blev så bra de bara gick me de plankor som fanns. :P
Dom kommer nog till använding:)
Kort tog ja också! dom kommer upp snart :)
//Malin,




abbes söta mule <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0