Stallet


En bild från en lite stökig sadelkammre (: snygga sadelhängare va?


Här ser ni den ofärdiga höskullen. Första bilden är från innan ja greja igår och den andra är efter (: Jag tror det blir bra när det blir klart!

Den hemmabyggda sadelbocken ! Den funkar kanon faktiskt (: Dock är den lite för stor så när allt som ska vara inne i det rummet är där, kommer den inte att få plats.. hum =P


Jag har ju som sagt 3 boxar i stallet, hade den ena uthyrd tills i våras då flyttade dom och köpte egen gård. Så jag ska hyra ut den boxen igen, eftersom när jag jobbar skift blir det klurigt för mig med in och ut släpp :P Funderar på att sätta ut annons på den idag. Får se hur det kan bli då.. (:

          

Dörren in till sadelkammaren och den 3:e boxen (:

           / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0