Söndagstur med Emma

Hej på er!
Planering om Sunday rullar på.
Pengar och försäkring så här långt. Sen ska jag kolla upp en till grej. Som nog är nödvändig men lite tråkig. 
Men hoppas det inte ska vara några större problem, vi får se! Jag berättar nog mer om det senare när de blir klart, och om..:)

Efter tre idag ska jag till Hovgården och ut o rida med Emma. Jag ska rida Nicke och Emma tar Sarahs häst Hefner. Jag ska ta hand om Nicke när emma åker utomlands i slutet på augusti. han är ett varmblod som jag just nu inte kommer ihåg åldern på. Men har är härlig o väldigt snäll.


Det är föresten Emma som har gjort våran header, snygg va? den duger fint sålänge:) Min framtida häst fick ju tillochmed också vara med:) så ännu en anledning till att jag måste köpa honom;) hehe.
menmen. det är en bit dit å. framförallt ska besiktningen gå bra! den borde ju göra det eftersom han inte gjort så mkt och är sent tagen. we will see.....


bild från Emmas blogg www.klemmas.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0