So far- So good

Godförmiddag!
Än så länge flyter dagen på rätt så bra iaf, dock verkar jag blivit skapligt förkyld under natten och har ont i halsen även jag. Suck sägher ja bara! Jag har inte tid att vara sjuk. Hoppas verkligen inte jag är sjuk på lördag..
Får försöka att inte känna efter så mycket (; Ska iallafall iväg och jobba sen i eftermiddag får se hur det kan gå.

Stallskötseln för dagen är avklarad och jag har fått i mig lite frukost! Så nu blir det lite ridning hade ja tänkt (:



      / Emelie

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: sötnos det va länge sen jag hade det, så du är väldigt sent ute :(<3

2011-08-29 @ 12:33:39
URL: http://blacknightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0