Smått & Gott

Dagens Hiss- Att det faktiskt kan kännas bra :) Är superladdan inför massor som kommer hända!  :)
Dagens Diss- Alla som mobbas. Uh vad onödigt! Att frysa ut någon stackare och/eller säga dumma saker/kommentarer. Vad tjänar det till? Ungar kan vara otroligt elka alltså.. Även dom som man inte tror det om.. (javisst även vuxna men just nu tänkte jag på barn). Blir besviken när jag märker sånt. Trodde inte det.

En annan rolig sak är att jag fick en inbjudan på facebook om att vara med på Hubertusjakt typ (:
Det vore ju lite spännande faktiskt, får se om jag får någon plats. ;)

Har fortfarande inte hört något om överraskningen...men det som väntar på något gott! (väntar typ jääämt alles för länge!!)
'
Dessutom anmälde jag Karetino till Vansbro den 10:e ;)
Pratade med John om det igår om han kan gå två helger i rad och det tyckte han lätt :)
Har bara anmält honom till 90cm den tävlingen också ;)
åååå jag vill ha en hästlastbil så jag kan få med mig båda två samtidigt! <3


Nu borde jag ta å sova för det är ju faktiskt ett skift kvar innan det blir helg! :)
Nattinatt.

             / Emelie

Kommentarer
Postat av: Ryttartrion

SV: Tack så otroligt mycket!



Kram - Moa, Ryttartrion

2011-08-25 @ 22:16:13
URL: http://ryttartrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0