Små täcken?

Sitter och kollar runt på lite hästsidor, där man kan beställa grejer.. Va in på en sida som jag vet är den enda som kan ha små täcken, alltså för minishettis.. Frodo har storlek 65 på täcken och det är inte det lättaste att få tag på kan jag lova! Visserligen har plutten mkt päls, men skulle vilja ha ett regntäcke åt honom. Vore kul att komma igång lite mer med honom också, köra han åsådär :) Någon som vet någon sida där dom har så små täcken?


Han har faktiskt en riktigt fin hoppteknik den lilla killen. Det är synd att han är så himla liten bara.. Skulle vara roligt om man hittade en så liten ryttare som passade på honom och som vågade det också =P Men det är nog omöjligt att hitta. Jag köpte Frodo som sällskap åt Pim, innan jag fick nya stallet (och kunde köpa en till stor (; ).
Nu har jag egentligen ingen användning av honom, men karln vill att vi ska ha honom kvar och ja.. Han är kvar än iaf. Det är tur att jag får hjälp av grannen och stalltjejerna :) Dom brukar motionera honom emellanåt.


                  / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0