Slut på veckan..

Söndag kväll.. å de känns lite dystert. Men det är förvisso mycket roligt som väntar nästa vecka. Och det behövs. Alla dagar är inte positiva och bra dagar. Idag är en dag då det borde vart det, men sen blir det en törn någonstanns, en fnurr på tråden liksom. Nåväl, jag ska inte tråka ut er med mina gåtor =P


Red ett dressyr pass på Pim och det gick bra. Provade kulbettet på henne och det funkade helt okej. Kändes som att hon kunde söka bättre stöd längre ner med det, men ja kanske inbillar mig =P Red utan stigbyglar för min egen sits skull. De är bra grejer (: Sen skrittade jag av henne utan för banan, på vägen runt åkrarna som är bakom karlns gård.
Imorgon har jag träning i Pärlby för två tjejer. Tror inte det blir fler. Det ska bli kul, dom får en alltid att skratta!
Får se hur mycket jobba det blir imorgon, ska med Bamse till en verkstad där dom ska fixa täckduken på vagnen. Blir intressant att se hur dom får dit den =P Kollegan sa att de va inte de lättaste att få av den såå..

Ut och pussa på hästarna kanske å försöka få upp humöret.. Detta är en gammal bild, från när Mr K kom till mig. (Kan tala om att jag inte har fönstren på boxdörrarna öppna när jag inte är i stallet eftersom det är täckeshängare på boxdörren. Så behöver ingen fundera över det. (= )


Älskade pollehästar vad skulle jag ta mig till utan er <3

            / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0