slö

suck,
hon som har stövlarna jag vann på Tradera kan inte skicka dom förens på nästa vecka sa hon. var bortrest till på lördag. Tur jag inte hämtar sune förens på söndag då. :) Den som väntar på nå gott.. hoppas dom passar!
Och hoppas verkligen att lastningen med sunday går bra!!

Nu ska jag sätta mig framför tvn en stund. Blev plötsligt väldigt trött. :P :) 
Jag som skulle träna idag.. opps.... ;P 


Vem vet, det här är kanske min framtida tävlingshäst..? :) 
Kom på häromdagen att jag aldrig tävlat storhäst! och jag är 21 år.. Jag har ju bara tävlat ponny. Jaja, hoppas jag kommer dit en dag:) Förhoppningsvis med den här grabben, Sunday! 



Ooo ja! vi ska klippa manen på honom:) frågan är om man vågar göra det när man bara har han på prov..? :S hur gör ni? 

//Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0