Skogsmulletur (;

Jajjemän, det vart en mycsig mulletur i skogen. Jag erd Mr K, Frida red Pim, Annalena red Lady och Denise red Daisy. Så vi vart några stycken :) Tror hästarna tyckte det var riktigt roligt! Det märktes på K iaf..Han vart lite förbryllad när Pim fick galoppera först.. Han tycker väl liksom att han är herren med stort H! haha :)
Stallet är fixat för dagen, grejerna är smörjda och jag tvättar fortfarnade schabrak. Hängde nyss upp några till och nu åker dom sista jag har inne, i maskinen.
KOm på att jag lär städa lite i stallet och då speciellt i sadelkammaren. Tänk vad stökigt det kan bli..

En bild från norra stallet på Strömsholm. Här va de inte stökigt alls minsan ! :)
Där höll vi ordning varje dag. Drömmer tillbaka lite grann :) Det var speciellt att få vara där i 3 hela veckor.
Skulle också vilja ha lite större stall och ha spångång! Tänka sig va fint de vart när vi krattade dom fina ränderna ;)


Här är min grupp utanför vårat stall. Alltså norra stallet, det man ser längre bort (ja dom är lika) är vita stallet :)
Jag och Pim står närmast på bilden. :)

           / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0