sjuklingen..

Blev dålig uppdatering från min sida i morse. men vad inte helt hundra då, vilket jag inte är just nu heller. feber känns de som, ont i hela kroppen! :S fötterna, magen, bröstet o axlarna. ööhm.. undra varför..
Tog ut hästarna i morse o gjorde klart åt min söta sunelur. åkte dit nu en vända efter jobbet o kollade om han va varm/kall med sitt täcke. sånt klurigt väder när de e sol o jättemörka moln:/ men han verkade må bra iallafall:) 

Nu ska jag vila upp mig lite så jag orkar rida senare mot kvällningen. sjukt jobbigt o jobba när man e sjuk. 
Men det verkar ju då som jag o Emelie planerat in de hela välidgt bra, sjuka samtidigt..:) 


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0