Provridning i Rättvik

Idag på förmiddagen åkte jag o Emelie till Rättvik och skulle kolla på en halvblodsvalack, Sunday heter han, 14 år gammal. och vi båda blev väldigt positivt överaskade! vilken häst. Jätterolig o rida och helmysig.
Han är sent tagen, inriden vid 6 års ålder. hoppat upp mot 1 m och LA dressyr.
Han var väldigt duktig o lyssnade bra. Det negativa är att han bara åkt transport två gånger. men det tror jag ska gå bra. han har ju inte blivit lärd de så det är inte så konstigt:)
Han påminner om Pimpim, Emelies häst. Jag fall lite för han :) Ska fundera nu över helgen. helt underbar, spännande! :) 

min mobil vill inte lägga in bilderna på datorn.. men jag lovar, ni ska få se han! :) så söt så!
Om han flyttar till mig ska jag kalla han för Sune! :)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0