Pavo..

Igår när jag var på hoppträning fick jag en påse med lite olika sortes foder från Pavo. Terese som har det stallet och ridhuset där vi tränar är återförsäljare åt dom. Har varit in på deras hemsida och tittat och ska nog prova det fodret åt mina hästar (: Ni kan ju också kolla in om ni är intresserade: www.pavo.nu

Karetino skulle då få prova något foder som hjälper honom med att bygga muskler :) Och Pim isåfall ett foder för heta hästar =P Henne har jag fodrat med Åsebros Cool. Ett pelleterat fullfoder, det har funkat bra på henne tycker jag :) Annars får hon äta det och han foder från Pavo haha (:



          / Emelie

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv; Tack så mycket! :)

2011-08-25 @ 09:24:54
URL: http://ponnitjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0