Överraskning..

Å jag skulle så gärna vilja berätta för er vad jag just har gjort :D Men det är en överraskning åt lillasyster, så det går tyvärr inte. Ni får hållas ni också :) Jag vet precis hur nyfiken Malin blir nu när hon läser det här.. haha ;)
Jag tror att det kommer bli kanon, lite som en rolig grej men ändå något speciellt (: Svårt att försöka förklara utan att säga för mycket..
Jag vet inte riktigt när hon ska få överraskningen bara.. Kanske som födelsedagspresent? Den e ju inte gratis direkt å jag är inte rik hihi :) Så kanske blir perfekt som present.. Men är ju ett tag dit.. Fast det är klart, kan ju ta ett tag tills överraskningen är färdigplanerad (;


Mr K bjuder på kvällens gapskratt (;


              / Emelie

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah charmig bild :D



Förresten så har vi just nu en tävling på bloggen där du har chansen att vinna en skräddarsydd header till din blogg, plus en länkning som kan ge dig många mya besökare till din blogg.

Kolla gärna in på vår blogg och läs mer :)

2011-08-19 @ 23:08:43
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Lisa - dressyrfokus

SV: Äsch så orättvist, inte lust att skicka över en till mig också? ;)

2011-08-19 @ 23:13:24
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi jaa de vore nått va Lisa ;)

2011-08-19 @ 23:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0