Onsdag!

Fick verkligen anstränga mig för o skriva det här inlägget. Johan har haft jätteont i halsen flera dagar nu, o idag blev han hemma. jag har gått upp o gjort iordning mig o hela tiden klurat på hur ja ska kunna starta datorn. Våran rauter(stavning!?) är trasig, så har bara en internetsladd, på 1 meter !! (vi har datorn i sovvrummet alltså)
O vill inte gärna behöva väcka karln heller. 
Så datorn har ja ställt ut på en köksstol precis utanför sovrumsdörren o här bredvid sitter jag på en fotpall,precis bredvid toaletten..! hmm....:) myys! :P 


drömde nån form av mardröm inatt, kommer inte ihåg vad bara att de va läskigt. 

och svar; ja, fortfarande ont i ryggen! den här dagen kommer va seeeeg. :( 

//Malin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0