Ny dag..

Hejsan!
Nu är jag vaken igen, eller det har jag varit ett tag.Men har fixat iordning stallet först så nu är det ridning kvar som väntar :) Idag blir det en mysig tur i skogen för båda hästarna. Men innan så ska jag åka och hämta en pall spån i grannbyn. Just nu sitter jag inne och äter "frukost", det blir ju lite omvänt allting när man jobbar natt.. (:

På lördag är det tänkt att jag och karln å lite annat folk ska åka på lastbilsmässa i Ljusdal.. Kanske inte rä så intressant för er, men det kan vara riktigt roligt (: Men jag är lite fundersam över hur jag ska göra.. Om jag kanske ska stanna hemma istället och rida och storstäda huset.. Så blir det lättare med hundarna också. Annars skulle pappa ha Atlas. Hum.. Ja vet inte riktigt hur jag ska göra.. En del dag går ju bort av den korta helgen., å trött blir man säkert också. Vilket är obra eftersom vi ska hämta Sune-lur på söndag =P
Jag får fortsätta fundera över det.

Nu ska ja springa upp och kolla om tvättmaskinen är klar med dom vita schabraken och benpaddarna ;)

             / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0