Myskväll..

Ja annat blir det inte tal om idag iallafall :) Ska snart åka och hämta pizza till mig och karln. Det har regnat ett tag här , och det gör det fortfarande så jag tog in hästarna. Nu står dom i stallet och äter hö och torkar under fleectäcken ;)

Dagens Hiss -  Fick tillbaka från skatten ;D *gillamycket*
Dagens Diss -  Går till mitt huus! Det vill verkligen inte städa sig själv.. Obra! (;


Har hunnit med att städa sadelkammaren också (: Det var typ bara å sopa golvet, men ändå ;) Hjälpte karln lite i garaget också. Sen gjorde jag rent ett tävlingstäcke, Mr K:s, ett fleectäcke han haft när han tappade massa massa päls..De såg inge roligt ut alls. Men nu är nästan alla hår borta och täcket åker tvättemaskin :)
Nu kurrar magen! Dags för mat ;)

             / Emelie

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0