Massage är bra grejer

Fortfarande ont i ryggen. usch :/
drygt! Åkte o köpte nån gelspray mot värk i muskler m.m som johan hade på o massera. aaw:) tack gubben, älska massage! o älska johan!:)
Dock gör de ont än, fan va jag klagar..
Köpte tidningen HästMagazinet på affären så den ska jag nog ta o läsa nu, eller om de blir duschen.
I morgon är det jobb, börjar lite tidigare då, det gillas!
O efter jobbet är de dags o greja klart boxen och sadelkammaren(bombnedslag där, trök!) och åka till city gross o köpa hästfoder.
Ska ju göra om i sadelkammaren så de blir sadlar på ett ställe, träns på ett o selar på ett. det blir nog mycket bättre skulle jag tro. Ska verkligen försöka komma ihåg o ta kort så ni får se hur de ser ut, lite iallafall:) 
Ett stort stall är det iallafall. 10 storhästboxar och två shettisboxar. 




Min pojkvän, Johan:) 




Lite dåligt med bilder just nu. men bara Sune har kommit så blir det fler! :) 

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0