Lördagen (:

Det har varit en rolig dag idag (: Inte för att städning står högst upp på min rolighets-lista.. meen det är skönt när det blir fint :) Och det andra jag gjort idag har varit kul!
Rid turen gick bra, Mr K busar emellanåt, men det gör inget. Han är bara glad, inga dumheter liksom :)


Imorgon blir en spännande dag kan man säga (: Jag hoppas att det kommer att gå bra med allt!
Dagens Hiss- Roligt med inköp av lite hästgrejer,att Malin kom ;) och att huset blivit ett rent hus!
Dagens Diss - Karln är ute på styggigheter, får åka å hämta han i stan sen som det verkar =P

En kompis till mig som heter Emma kom förbi en sväng och sa HEJ idag ;)
Det var kul att se henne, va ju ett tag sen. Eller ja..,inte för att de va typ flera månader sen eller så, men de känns som länge sen :)
Hittade en lustig bild på oss när vi är ute på road trip.. Tror det va när vi skulle åka och hämta en häst som kallas Sillan. Vi hade med henne till Strömsholm och innan hade vi henne hemma och tränade lite :) Dessvärre vart hon svullen i ett ben och kunde inte vara kvar med oss på Strömsholm ;(


              / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0