Läggdags..

Snart är det nog dags för o sova. ny arbetsvecka, som jag känner på mig kommer vara en låång vecka. på söndag på söndag.. jaja. .
I veckan ska jag försöka hinna in på Aubiose och kolla om jag hittar nån fin lädergrimma. o kika på lite annat :) Vi tänkte vi skulle hålla oss och köpa lädergrimmor på globen horseshow i november med graverat namn på. men de e ju långt dit:) .. ja vi får se.
o ja de stämmer, globen även i år! Tredje året på raken jag åker dit, varje gång har varit med Emelie :) I år blir det jag, emelie o annalena vad ja vet nu. biljetterna bokade o klara! Lördag även detta år, ska bli kul! så de blir att spara pengar till ridsportmässan. där hittar man mycket!! :)
Förra året kom jag hem med en hel hög med grejer till abbe. :)



//Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0